2017. január 2., hétfő

2017, vagyis Becsenget az Új Év Book Tag


Úgy alakult, hogy még át sem lépte a blog a 24 órás életkort, és máris kihívtak egy Book tag kitöltésére. AniTiger, a Hagyjatok! Olvasok! hívott ki, köszönöm szépen! Az ő bejegyzését ide kattintva érhetitek el. A kérdések a következők:


A legjobb könyv és/vagy sorozat, amit 2016-ban olvastál:


A legjobb könyv, amit 2016-ban olvastam, nem más, mit A.M. Aranth - Acorenu című regénye. Egyszerűen imádtam, nagyon tudtam vele azonosulni, már a másik Book Tagben is említettem, úgyhogy gondolhatjátok, hogy tényleg mennyire imádtam. Nagyon pozitív csalódás volt, mert az első résszel kissé nehezen találtunk egymásra, de a második rész az hatalmas volt, és a borító is gyönyörű.

Legjobb sorozatnak Joss Stirling Lélektársak regényeit választanám. Lélekmelegítő kis romantikus sorozat, ami az egymás után lesz jobb és jobb, a harmadik rész volt a kedvencem. Nagyon tetszett az egészben, hogy minden karakter más és más volt, pedig elég sok különböző szereplőt kellett egyedivé tennie az írónőnek, de szerintem sikerült neki.


Nemrégiben (=2016-ban) megismert írók, akiktől szívesen olvasnál még:


Mary E. PearsonRichelle MeadLeigh BardugoOn Sai, és biztosan fogok is még olvasni tőlük, talán az idén mindegyiktől sikerül is.


Melyik könyvből készült film/sorozat adaptációt várod a leginkább?


Nem igazán követem nyomon, hogy miből mikor készül film, párommal szoktuk kb. két hetente végignézni a Cinemacity éppen aktuális trailereit, abból tudom csak, hogy mi lesz a moziban. Jelenleg csak az Assassin's Creedről tudok, arra valószínű el is fogunk menni, olyat nem igazán tudok, amik csak előkészületben vannak, bocsi!


Nevezd meg a karaktert, akitől nem sajnálnád az éjféli csókodat! (Ha van ilyen.)


Simon Lewis. Ő nekem a kedvenc karakterem az elmúlt másfél-két évből. Nagyon szeretem a karakterfejlődését, a stílusát, a humorát, a világnézetét, meg amúgy az egész sorozatot.


Mik szerepelnek a 2017-es várólistádon? (Hogy ne legyen túl hosszú a lista, elég a TOP 5 várva várt!)


A sorrend véletlenszerű, nincs köztük jobban várt, mint a másik.
TOP 5 tulajdonomban/nálam lévő:
Gaura Ágnes: Vámpírok múzsája
Scott Westerfeld: Leviatán
TOP 5 megjelenésre/megvásárlásra vár:
C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő
Sabaa Tahir: Szunnyadó parázs
Morgan Rhodes: Széthulló birodalmak
Alexandra Bracken: Az idő vándorai
Alexandra Bracken: Sötét hajnal

Mennyi könyvet remélsz elolvasni 2017-ben?


Szeretnék 100 könyvet elolvasni idén, de valamiért úgy érzem, hogy csak 85 db lesz a végeredmény.


Részt fogsz venni a GoodReads Reading Challenge-en vagy bármilyen hasonló (esetleg várólista csökkentő) eseményen?


Igen, idén is, már harmadik éve jelentkeztem a GoodReads Reading Challenge-re, a jobb oldalon nyomon is követhetitek, hogy haladok.


Tettél bármilyen újévi fogadalmat? (Blogos, könyves, satöbbi.)


Fogadalmat nem tettem, nem szokásom, viszont van pár dolog amit szeretnék:
- szeretném, ha a blog örömet hozna nekem és folytatnám még sok-sok ideig
- szeretnék legalább 85 könyvet elolvasni 2017-ben
- szeretnék több komolyabb fantasyt elolvasni, nem csak YA-kat
- nem szeretnék csak kihívás miatt könyvet olvasni, csakis azért szeretnék könyvet olvasni, mert én úgy határoztam


Kiket hívsz meg a book tagre?


Szeretném kihívni Amalthyát, az Enchantedbypages bloggerináját, és Gorkiet, az Olvasókörút bloggerináját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése