2017. április 22., szombat

Dönts okosan Book Tag

Párharc a karakterek között!

Sziasztok!

Amíg a könyves világ szerencsés fele a Könyvfesztiválon tölti el az idejét, olyan könyveket vesznek, amiket én is szeretnék, olyan programokban vesznek részt, amikben én is szeretnék, azokkal az emberekkel találkoznak, akikkel én is szeretnék, addig úgy döntöttem, hogy egy újabb book tag-gel szórakoztatom és vigasztalom magam. Előre jelzem, hogy biztosan baromi hosszú lesz megint, egy újabb karakterválasztós, kérdéssoros, Youtube-on látott Tag-ről van szó. A lényege az, hogy van 15 kérdés, összeszedsz 30 könyves karaktert, minden kérdésnél húzol két nevet és eldöntöd, hogy adott szituációban melyikük állná meg jobban a helyét. Ebben segítségemre lesz egy hatalmas bögre, az egyik kis barátom és egy forró áfonyás zöld tea, mert az árpilisi havazás nem tett jót az egészségemnek. Az eredeti ötletért köszönet Chaminak és Beccának, a videójukat IDE kattintva tudjátok megnézni. A címe amúgy magyarul úgy lett volna, hogy "nem vagy elég jó", de nem éreztem hozzáillőnek, úgyhogy megváltoztattam. A kérdések ismét saját fordítások, ha valamit másképp fordítanátok, ötleteket szívesen fogadok!
1. Már csak egy helyed van a helyesírási versenyre készülő csapatodban, kit választanál, hogy teljes legyen a csapat? (Spelling B Team az eredeti szöveg, sokszor láttunk már ilyet filmekben, IDE linkelek róla infót, ha nem tudnátok mi az, mivel nálunk ez nem divat, inkább helyesírási versenyt írtam.)
Kaden (Az árulás szíve) - Brom (Eragon)
hmm, mindketten okosak, de Brom mellett döntök, ő az idősebb és ő varázsló, szerintem vele nagyobb eséllyel nyernénk! Bár Kadent fel tudnánk használni az ellenség megfélemlítésére, akkor pedig hibáznának. Maradok a tisztességnél és az első sugallatnál, Brommal megnyerjük a versenyt!
2. Mindkét karakter meg akar ölni, kit ölnél meg először, hogy jobb túlélési esélyeid legyenek?
Mia (Apa, randizhatok egy lovaggal?) - Paige Mahoney (Csontszüret)
Igazából, ha mindkettőt meg kell ölnöm, majdnem mindegy melyikkel kezdem. Talán Paiget kéne először, Miával talán könnyebben elbánnék, így Paigere kéne több energia. Bár nem szeretnék Paige-el újat húzni.
3. Te vagy a hajadon (/agglegény) a Nagy Ő című műsorban, és döntened kell közülük. Kinek adnád a rózsád?
Magnus Bane (Csontváros) - Kell (Egy sötétebb mágia)
Jajjj ez olyan nehéz! Mindkettőjüket nagyon imádom!!! Magnus elkötelezte magát, és ha olvastátok az Árnyvadász akadémiát vagy az Éjfél kisasszonyt, akkor valószínű tudni fogjátok, hogy miért nem akarom őket elválasztani. Úgyhogy Kell mellett döntök, de nem azért mert ha nincs ló, jó a szamár is, hanem mert mindkettőjüket szívesen választanám, és közé és közém (egyelőre) nem áll senki. (Remélem, hogy a párom ezt nem olvassa :D :D Ha igen, tudod, hogy csak téged szeretlek! :$)
4. Téged választottak ki a körzetedből, hogy részt vegyél az Éhezők viadalán, melyik karakter jelentkezne helyetted a leginkább?
Simon Lewis (Csontváros) - Harry Potter (Harry Potter)
Valahogy tudhatta a kezem, hogy melyik kérdésre melyik szereplőket kell húzni… Mindkettő azonnal ugrana szerintem, már ha én lennék Clary vagy Hermione! Szerintem Simon előbb jelentkezne a helyemre, és úgy alakítaná, hogy senkit ne kelljen megölnie, de ő győzzön. Vagy legalábbis így szeretné, de sajnos a világ kegyetlen…
5. Egy elhagyott szigeten ragadtál. Melyik karaktert áldoznád fel a kannibalizmus oltárán?
Hermione Granger (Harry Potter) - Eragaon (Eragon)
Ez egy nagyon beteg kérdés. Nem akarom egyiküket sem feláldozni, mert mindkettő karaktert nagyon szeretem, meg ez egy undi dolog! De játékon kívül megjelölöm Eragont, mert valószínű ő az izmosabb, talán több hús van rajta, mint Hermionén. Csak Saphira ne legyen a közelben!
6. Te vagy a következő DC/Marver szuperhős (természetesen saját tv műsorral), ki lenne a segítő társad?
Liam (Sötét elmék) - Ruby (Sötét elmék)
Rubyt egyik könyv alapján sem éreztem teljesen kiforrott főhősnek, viszont Liam már az elejétől fogva vezéregyéniség. Már többször elmondtam, de őket is nagyon szeretem, rettentő szimpatikusak, és végigsírtam azt az ominózus nehéz döntést. Liam lesz a társam, szerintem jól kijönnénk egymással, és sokat segíthetne nekem. Remélem valami nagyon menő képessége lenne! Repülés, erő, gyorsaság az alap, de azon kívül valami mágikus dologra vágynék!
7. Egy Avokádó imádó céget vezetsz, kit rúgnál ki a kommunikációs képességek hiánya miatt?
Tamás tábornagy (Vérrel írt ígéretek) - Lea Iras (Holdárnyék)
Ez könnyű! Tamás maga mondja önmagáról, hogy nem szokott beszélgetni senkivel, meg a regény alatt is többször volt, hogy csak gondolkodott. Szerintem ő inkább magának való, mint társasági egyén. Lea viszont egy teenager (papíron), és elég sokat beszél, szerintem ő el tudná adni a rohadt szállítmányt is pálinkának! Tamás, sajnos te vagy a leggyengébb láncszem. Hagyd el a házat, most.
8. Épp befejeztél egy könyvet, amiben a kedvenc karaktered meghal, ki vigasztalna meg?
Kósza lovag (Apa, randizhatok egy lovaggal?) - Jerry Gray (Holdárnyék)
Fene ezekbe a párosításokba… Jerry igazi úriember, Kósza viszont lovag! Jerry kissé fiatalabb nálam, bár annyi mindenen ment keresztül, hogy én felnőttnek számítom! Azt hiszem Kósza is fiatalabb nálam, de nem olyan sokkal, az már nem lenne liliomtiprás. Kószával meglenne a randizás és az udvarias, kissé pironkodó viselkedés. Szerintem vele viccesebb lenne és hamarabb megvigasztalódnék! Kószát választom!
9. Ugh, egy középiskolásban vagy. Melyik karakter lenne benne a népszerűek klikkjében?
Alina (Árnyék és csont) - Elias Veturius (Szunnyadó parázs)
Elias, tuti, jóképű, izmos, okos, szerintem egy sima középiskolában, ahol nem az a cél, hogy gyilkoló gépet neveljenek belőle, ott ő lenne a népszerű, de nem lenne bunkó, csak népszerű. Alina ehhez szerintem túl félénk és visszahúzódó.
10. Eljött a nap; végre egy évvel idősebb lettél! Melyik karakter felejti el a születésnapodat?
Lia (Az árulás szíve) - Arya (Eragon)
Szerintem nem felejtené el egyik sem, Aryát viszont hidegen hagyná, úgyhogy ő nem köszöntene fel. Elvégre nem vagyok tünde, se sárkánylovas. Lia viszont felköszöntene, és olyan ajándékot adna, aminek örülnék is.
11. Épp most találtál egy feltörekvő booktube sztárt, melyikük lenne az?
Lina (Egy sötétebb mágia) - Keris Parancsnok (Szunnyadó parázs)
Egyértelműen Lina! :D :D A Parancsnok max abból tudna Youtube csatornák indítani, hogy hogyan kell 25 féle módon megkínozni egy embert úgy, hogy ne haljon bele. Lina viszont vicces lenne, és még talán arra is megtanítana, hogyan csempéssz ki egy könyvet, és elolvasás után hogyan csempészd vissza a könyvesboltba!
12. Ottalvós buli! Sajnos csak egy embert hívhatsz át, kit választanál?
Mal (Árnyék és csont) - Ka-poel (Vérrel írt ígéretek)
Mivel Malt nem igazán bírtam az Árnyék és Csontban, így nem nehéz a választás. Ka-Poellal szerintem nagyon jól el tudnánk dumcsizni, még úgy is, hogy ő nem tud beszélni, megtalálnánk a módját, hogy kihasználjuk a pizsipartit!
13. Bumm, terhes vagy (/teherbe ejtettél valakit). Ki az apa (/anya)?
Négyes (Beavatott) - Éjúr (Árnyék és csont)
Négyes! Ehhez szerintem nem is kell több hozzáfűzni való!
14. Elküldtél egy nagyon fontos üzenetet. Ki lenne az aki csak „látta”, de nem válaszol?
Finnick ( Éhezők viadala) - Arcturus Mesarthim ( Csontszüret)
Hmmm… nehéz… szerintem Arcturus nem válaszolna, hogy meglássa, hogy ez milyen hatással lenne rám, hogy aztán személyesen mondja el, ha már kidühöngtem magam amiatt, hogy kutyába se vesz.
15. Most ébredtél, ideje reggelizni. Az anyukádat/apukádat valaki helyettesíti, de vajon ki?
Rafe (Az árulás szíve) - Roran (Eragon)
Roranból simán kinézem, hogy készít nekem reggelit! Szerintem ő olyan, mint egy báty, már amikor nem a kalapácsával zúzza be valaki fejét, de ezt most tegyük félre. Rafe nincs hozzászokva, hogy bárkinek készítsen bármit, Roran viszont egy falusi gyerek, ő már mindent tud, ami ehhez kell, és őt valahogy jobban is kedvelem.

Kész! Ennyi volt! Én remekül szórakoztam írás alatt! Úgy csináltam amúgy, hogy lefordítottam a kérdéseket, összeírtam a neveket, kihúztam a párokat, lefotóztam, és utána néztem csak meg, hogy melyiket párosnak, melyik kérdés jutott! Nagyon érdekes, hogy egy csomónál úgy alakult, hogy a két karakter hasonló és nehéz volt közülük választani. Bár hozzátartozik, hogy a legtöbb karaktert kifejezetten kedvelem, kevés negatív szereplőt raktam csak bele. Remélem tetszett ez a kis szösszenet! Ha megtetszett, csináld meg bátran, kíváncsi vagyok rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése