2017. január 1., vasárnap

Év végi összefoglalás/Újévi tervek

Életemben nem olvastam még ennyit!
2016 volt életem eddigi legjobb olvasási éve. Tavalyhoz képest több, mint dupla mennyiséget olvastam.

Olvasott könyvek száma: 91
Folyamatban lévő könyvek száma: 4 (ebből egy már tavaly is volt :D)
Összes olvasott oldal száma: 28.535 a moly szerint (tavaly 17.455 volt!)
Legrövidebb könyv: 56 oldal: Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: Mi történt Peruban?
Leghosszabb könyv: 674 oldal: Stephen King: A remény rabjai

Új beszerzések összesen: 39
- ebből ajándék: 4
- nyereménykönyv: 13
Könyvekre költött összeg: 27.712 Ft
Nagyon büszke vagyok magamra, tavaly kétszer ennyit költöttem könyvekre, ami miatt beállítottam magamnak egy 25.000 Ft-os limitet, amit egy könyvvel léptem túl. Jövőre is megtartom ezt a szokást, de mivel kaptam egy 5.000 Ft-os Libri utalványt, így 30.000 Ft-ért vásárolhatok 2017-ben új könyveket.

Rengetek jó és néhány borzasztó könyvet is olvastam 2016-ban, erről majd egy külön bejegyzésben szeretnék nektek beszélni.

Jövő évi terveim között szerepel, hogy kicsit felnőttesebbre vegyem az olvasmány listámat, így szeretnék nem YA fantasykat, hanem régi, klasszikus, epic fantasykat olvasni, de biztos vagyok benne, hogy a YA sem marad ki a palettából.

2017-ben nem állítok be magamnak 50 könyves Reading Challenge-t, mert eddig egyik évben sem sikerült teljesíteni. Megfogadom, hogy csak kihívás miatt nem olvasok el könyvet, mert volt pár könyv, ami lehúzta a kedvem.

Remélem, hogy idén is legalább ennyi könyvet tudok elolvasni, de nem leszek csalódott, ha nem jön össze. Meglátjuk, mit hoz a jövő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése