2017. január 12., csütörtök

Ilyen dedikálása még senkinek nincs!


Örömködős bejegyzés következik! J J

Történt ugyanis, hogy Bessenyei Gábor nyereményjátékot hirdetett a Youtube csatornáján, melyre jelentkeztem. Mint kiderült, a párom is jelentkezett, önmagától! Közrejátszott az, hogy meg szoktam neki mutatni Gábor videóit, és támogatást is akart neki nyújtani, de legfőképp, hogy nekem megnyerje a könyvet. Elérkezett az idő, hogy jött az eredményhirdetős videó, kérdezte Kálmán (a párom), hogy mikor nyeri meg a könyvet, mondtam neki, hogy most, és felvillant a Youtube neve a videóban, tényleg ő nyert!!! Hát én annyira örültem neki, hogy Kálmán szerint fel kellett volna venni videóra. :D

Ma megérkeztek a könyvek, és nekem lettek dedikálva, de még hogy! Ilyen dedikálást még sosem kaptam, szerintem nem is fogok! Köszönöm a kedves szavakat, nagyon izgatott lettem, pedig tudom hogy ha így is lesz, az még nem mostanában lesz :D Köszönöm! Egyáltalán nem számítottam ilyen személyre szóló szavakra, nemhogy a napom, de szerintem az egész hónapom feldobtad!


Gábor, ha esetleg olvasod ezt a postot, javaslom, hogy nézd meg ezt is: Top 5 Szerda
meg esetleg ezt is: Becsenget az Új Év Book Tag




U.I.: Egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem az első könyved decemberben, így is kicsit tudtalak támogatni, és el tudom ajándékozni, hogy mások is megszeressék, amit csinálsz J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése