2017. január 11., szerda

Top 5 Szerda #1


Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.

Elég sok könyves vloggert követek nyomon, és közülük sokan részt vesznek a Goodreads Top 5 Wednesday elnevezésű mozgalmán, ahol is minden szerdán adott téma alapján ajánlanak 5 könyvet. Ehhez a megmozduláshoz szeretnék én is csatlakozni a jövőben. A csoportról IDE kattintva tudtok részletesebb tájékoztatást kapni, valamint megnézhetitek a résztvevőket is. A mai témánk: 2017-ben Első könyves debütálások, amiket izgatottan vársz. Mivel nálunk nem igazán lehet előre tudni, hogy melyik kiadó mit tervez kiadni, ezért azt írom le, hogy mi a számomra 5 új író, akiktől idén izgatottan várom, hogy olvashassak.



5. Robert Jackson Bennett (Lépcsők városa)
Ő az egyedüli új a listán a Becsengettek Book Tag óta, pénteken rendeltem meg, és alig várom, hogy megérkezzen, azóta az Agave kiadó bejelentette, hogy februárban (Valentin napon, ajándéknak kitűnő) érkezik a folytatás!



4. Sabaa Tahir (Szunnyadó parázs)

Ez a borító egyszerűen gyönyörű! Tartok a szerelmi sokszögtől, amit már több helyen is olvastam/hallottam, de nagyon szeretném már a kezemben tudni és elolvasni ezt a regényt.


3. Bessenyei Gábor (A jövő harcosai)

Nagyon szeretem az ifjúsági regényeket, a jó ifjúsági regényeket, amik nem úgy akarják beléd tuszkolni a tudást, hogy száraz tényadatokkal szolgálnak, és kb hülyének néznek, hogy ezt már tudnod kéne. Én úgy gondolom, hogy ez a regény is olyannak ígérkezik, mármint a jófélének. Maga az író pedig nekem nagyon szimpatikus. Bírom a videóit, olyan írói dolgokról beszél, amikről másoktól még nem láttam, vicces a szövege, és nagyon imádom a pónikat benne :D ITT tudjátok megtekinteni a csatornáját.

2. Gaura Ágnes (Vámpírok múzsája)
Engem Borbíró Bori, Magyar nyakba magyar szemfog szöveg és eleve a magyar vámpíros sztori nagyon megvett magának. Ennél többet nem tudok a történetről, mert nem szoktam fülszöveget olvasni. Sok pozitív értékelés láttam mind a könyvről, mind az írónőről, úgyhogy nagyon várom már, hogy elolvassam.



1. Morgan Rhodes (Széthulló birodalmak)

Mióta tavaly először láttam Regan (Peruse Project) videójában, azóta szeretném elolvasni ezt a könyvet, nagyon megörültem, mikor a Menő könyvek bejelentette, hogy 2017-ben náluk jelenik meg, már alig várom!



Jövő heti téma: Kedvenc „sarkított” könyvek. Olyan könyvek, amiket mindenki vagy utál vagy szeret, nincs középút. Várlak titeket akkor is ^^
mindegyik kép forrása a moly.hu, ha még nem regisztráltatok volna tegyétek meg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése