2017. február 15., szerda

Kedvenc könyvszereplő


Sziasztok!
Ma kimarad a Top 5 Szerda, mert olyan téma van, amihez nem tudnék érdemben hozzászólni, mégpedig a kedvenc „nem írott” regény, mint képregény, grafikus novella, hangos könyv, ilyesmi, ajánlásokat szívesen veszek a témában. De nem szerettem volna a szerdát bejegyzés nélkül hagyni, így úgy gondoltam, összeszedem nektek a kedvenc könyvszereplőimet.
Cassandra Clare Árnyvadász világából való ez a két szereplő, és nem tudnék választani kettőjük közül. Magnus, hát igen, ő Magnus, szerintem nem létezik a világon olyan ember, aki ne kedvelné, imádom a humorát, a szarkazmusát, de mindig segít, még ha azt mutatja, hogy nem akaródzik neki. Simon pedig annyira szimpatikus, ahogy a dolgokhoz hozzááll, akkora jellemfejlődésen megy keresztül, bár én az elején lévő kis kocka gyereket is bírtam, de az Árnyvadász akadémia sorozat végére forrja ki magát igazán.

Ő az igazán belevaló, tökös női karakter, aki nem mellesleg szellemeket lát, és ha kell, szétrúgja mindenki fenekét. Én úgy látom, hogy nem igazán fogják kiadni a folytatásokat, bár reménykedem. A történet is nagyon tetszik, Charley és Reyes viszonyába néhol belepirultam, nem szoktam ilyen erotikus regényekhez, de ez kifejezetten tetszett.



Ők képviselték azokat az értékeket leginkább, amikkel tudtam azonosulni. Saphira nagyon bölcs és igazán odaadó jó barát, aki ráadásul egy sárkány, úgyhogy nem lehet nem szeretni. Roran pedig annyira kitartó és hűséges, a családjáért mindent megtesz, igazi vezéregyéniség.


Őt szintén nem lehet nem szeretni, egy kis kobold szellem, amit csak Gwen lát, annyira humoros beszólásai vannak, és olyan lehetetlen helyzeteket tudott kialakítani, hogy én nagyon élveztem.

Ruby 
Mostanában ő a leginkább kedvenc karakterem. Egy erős, fiatal női főszereplő. Nem picsog, csak megy előre, és olyan nehéz döntéseket hoz meg, amikhez igazán nagy lelki erő kell. Nem a saját boldogságát helyezi előtérbe. Nagyon szimpatikus, szerintem igazán jó barátok lennénk az életben. Kíváncsian várom a sorozat befejező részét!



Nektek van kedvenc szereplőtök? Szívesen megnézném őket!


Forrásmegjelölés:
Magnus és Simon
Charley Davidson
Saphira
Roran (és Katrina)
Xemerius
Ruby

4 megjegyzés:

  1. Cassandra Clare könyveiből nekem is Magnus és Simon a két kedvenceim. :)
    Illetve még nagy kedvenc karaktereim Peeta az Éhezők Viadalából, Newt és Minho az Útvesztőből, meg Hermione a Harry Potterből. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Peetat nem szerettem, meg az egész Éhezők viadalára nagyon haragszom, nem lett kedvenc sajnos :(. Nekem Finnick volt a kedvencem a sorozatban, szerintem nagyon jó fej volt :D

      Az Útvesztőt nem olvastam, érdemes? Hallottam már mindenfélét róla, de még nem mertem nekiállni :D

      Törlés
    2. Finnicket is bírtam, tényleg jó fej volt. :)
      Az Útvesztőt csak ajánlani tudom, nekem nagyon tetszett. :)

      Törlés
    3. köszi! akkor felkerül az elolvasandó listára :) :)

      Törlés