2017. március 22., szerda

Top 5 Szerda #10


Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.

Sziasztok!
A mai témánkkal kicsit megszenvedtem. Ugyanis a téma „angsty love” vagyis világfájdalmas szerelem. A Goodreads-en található definíció úgy írja le ezt a dolgot, hogy olyan helyzetet vagy irodalmi művet jelent, ami sötét, lehangoló, dühös és/vagy nyomasztó érzéseket tartalmaz a résztvevő karakterek részéről. Nem nagyon olvasok romantikust, sem sötét romantikus részeket tartalmazó könyveket, de sikerült az olvasmányaim közül kiválasztani ötöt, amire szerintem ráillik a meghatározás. A Top 5 Szerda Goodreads csoportjáról bővebb tájékoztatást ITT olvashattok. Következzen az öt kiválasztott!

Ezt a rész és a következőt kifejezetten szerettem. Charlie és Reyes kapcsolata azért is sötét, mert Charlie a halál angyala, Reyes pedig a sátán fia. Elég eltérő társadalmi rétegből származnak. Reyes nagyon vad és sötét személyiség, Charlie pedig ebben a részben vicces, szerethető karakter, aki üldözi a bűnt és segít másokon. A harmadik részre addig változik a kapcsolatuk, hogy Reyes még mérges is Charliera, de azért még megkettyinti.

Ha a fülszöveget nem is olvasod el, de a címkékre vetsz egy pillantást, már abból is látszik, hogy ez egy kissé sötét regény. Nem lett kedvencem ez a regény, de sok mindent átgondoltam a hatására, ezért is érzem, hogy helye van a listán. A két főszereplő kapcsolata érdekes volt, bár szerintem alakulhatott volna másképp is.

Kifejezetten szerettem (a túlzott erotikus részek ellenére is) ezt a sorozatot. Mac és Barrons kapcsolata számomra üdítően hatott. Barrons sokat megtett a lányért, amit ki sem néztem volna belőle. Kifejezetten drukkoltam nekik!

Cassandra Clare: Hamuváros (és a további Végzet ereklyéi)
Szerettem Clary és Jace kapcsolatának alakulását. Azért választottam be őket ebbe a listába, mert hát nekik sok bukkanón kellett keresztül menniük a sorozat alkalmával, volt itt vérfertőzés, halálos tűz, démonvilágban rekedés és még sorolhatnám. Lehet, hogy a sorozatot kezdem kinőni, de az ő párosuk még mindig az egyik kedvencem.

Eddig a sorozatból csak nágy részt olvastam, de nagyon szeretném olvasni a további részeket is. Dmitrij és Rose között mindig is érezhető a kapocs. De hát ugye az egyik tanár, a másik diák, úgyhogy meg van pecsételve a kapcsolatuk. Van egy érzésem a sorozat alakulása ügyében, de titkon remélem, hogy sikerül az írónőnek meglepnie a folytatásban!

Ez lett volna az eheti rész, tudtok ajánlani a fenti leírás alapján könyveket? Szívesen megnézném, nektek mik a kedvenceitek ebben a témában! Jövő héten olyan könyveket szedek össze, amik szerintem a jövő klasszikusaivá válhatnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése