2017. június 26., hétfő

A jövő harcosai eredményhirdetés!



Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen sokan játszottatok! A visszajelzések alapján és a rengeteg jó megfejtés alapján úgy vettem észre, hogy tetszett nektek a játék. De nem is húzom tovább a szót. A játék nyertese:
Mesterházy D.
Gratulálok! Hamarosan felveszem veled a kapcsolatot és megbeszéljük, hogy juttatom el hozzád a nyereményed! Szívem szerint mindenkinek küldenék egy példányt, sajnos erre nincs lehetőségem! Mindenképp szeretnék még kitalálni ilyen játékokat, úgyhogy ha most nem is volt kegyes hozzád Thüké, a következő játéknál is szeretettel várok mindenkit.
Utólag rájöttem, hogy van benne olyan szó, aminél lehettem volna egyértelműbb, hogy mire is gondolok, ez jó tanulópénz volt, legközelebb jobban figyelek, de úgy látom, hogy azért sikerült kitalálni a keresett szót. Nem képezte a játék részét a feliratkozás, ennek ellenére nagyon sokan mégis feliratkoztatok, nektek külön is köszönöm, meg persze azoknak is, akik már fel voltak, igyekszem méltó lenni a bizalmatokra!
A megfejtések pedig a következők voltak:

Függőleges:
1. Olümposz
2. Pallasz Athéné
3. Akhilleusz
6. Klóthó
7. Héraklész

Vízszintes:
4. Kéer
5. Midász király
6. Korinthoszi
8. Prométheusz
9. Daphné


Megfejtés: Küklopsz

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok, örülök, hogy olyan helyre kerül, ahol igazán várják a történetet!

    Eragont gyorsan? :D Én azt a sorozatot is nagyon szerettem, úgyhogy jó olvasást kívánok hozzá! ^^

    VálaszTörlés