2017. július 30., vasárnap

Könyvsorozatok, amikbe belekezdenék

Bejegyzés sorozatokról, amiket szeretnék elkezdeni.


Sziasztok!
Arwennél láttam egy jó tippet, mivel tudnám folytatni a sorozatos sorozatom! Tervben van a befejezett sorozataim bejegyzés, de az annyira sok, hogy még nem találtam ki, milyen koncepcióban mutassam meg nektek őket. Arwen és mrsp blogján is láttam már sorozatos bejegyzéseket, nézzétek meg az övéket is! Ebben a bejegyzésben azokat a sorozatokat mutatom meg, amiket szeretnék elkezdeni! Mert hát ugye nincs elég elkezdett sorozatom. Kicsit csalok, mert azokat is belerakom, amiket tudom, hogy a közeljövőben elkezdem, mert hát azokat biztosak! Tíz sorozatot mutatok, hogy ne legyen olyan túlságosan sok!
Nem nagyon van sorrend, de mindenképp ezt akartam elsőként említeni, mert ez az egyik legnagyobb hiányosságom, amit mihamarabb szeretnék bepótolni. Sok jót hallottam már erről a sorozatról, és a filmsorozatnak is szeretnék nekiállni, de megfogadtam, hogy addig nem, amíg nem olvasom el. És én szeretném is elolvasni! Nagyon. De ez egyelőre nincs meg nekem, és sok az olvasatlan könyvem. De hamarosan! Tényleg!
Egy másik nagyon régóta halogatott sorozat! Youtube-on rengetegen szeretik Robin Hobb-ot és alig várom, hogy én is közéjük tartozhassak! Az ő neve összefonódott a fantasyval. Szeretném tudni, hogy miért szeretik ennyien. Szeretném tágítani a fantasy világában olvasott történeteim skáláját, és úgy érzem, ehhez Robin Hobb nagy segítség lesz.
Igen. Én még nem olvastam a Narnia Krónikáit. Bevallom, bűnös vagyok. A filmeket láttam, nagyon izgalmasak és érdekesek voltak, ami miatt irtóra kíváncsi vagyok a könyvekre. Szeretem azokat a történeteket, amik kissé elrugaszkodnak a valóságtól. Beszélő oroszlánok, boszorkányok, szekrények, amik átjárók világok között. Ebben el tudnék veszni!
Wee-nél láttam ezt a sorozatot, és azonnal megfogott a fülszöveg. A borító olyan sejtelmes és sötét, hogy már amiatt is szívesen elolvasnám. Amikor klasszikus fantasy történeteket kerestem egy kihíváshoz, nem volt kérdés, hogy ez a történet is rajta lesz. Bár még nem álltam neki, a kihívást meg tuti buktam, de ezt attól függetlenül még el szeretném olvasni. Időutazás, fantasy és sárkányok, engem megvett!
Egy újabb hatalmas adósság. Nem nagyon találkoztam olyan emberrel, aki ne szeretné ezt a sorozatot, meg eleve Brandon Sandersont. Booktube-on láttam, a fehér-kék borítót, és nagyon megfogott, és az is, amiket meséltek róla, aztán rákerestem magyarul, hát nem épp a legjobbak ezek a borítók, de ettől el tudok vonatkoztatni. Egy jó kis fantasy történetet várok ettől a sorozattól!
Ez is abból a korszakból való, amikor rátaláltam a moly.hu-ra. A többi sorozathoz képest kakukktojás, ez az egyedüli nem fantasy a listában. Nem is tudtam, hogy ez regény egész addig. A filmeket láttam, tetszettek, úgyhogy mindenképp szeretném elolvasni. Az első rész már egyszer kihoztam a könyvtárból, de akkor valahogy nem volt hozzá hangulatom, de mindenképp szeretném megtudni a négy lány történetének folytatását! Úgy hallottam, hogy új film készül róluk, de ebben nem vagyok biztos!
Ez egy kisebb család, mert ennek az első része a polcomon csücsül, a közeljövőben tuti elkezdem. Egy fantasy témájú ajándékozás során került a birtokomba, az ajándékozóm ezt választotta nekem a listámról, és nagyon örültem neki! Egy sötét, csatákban gazdag, heroikus fantasyra számítok ettől a történettől. Ha ez tetszeni fog, tuti elkezdem Mark másik sorozatát is. Ami tovább bővíti az amúgy sem rövid listámat.
Ugyanúgy vagyok vele, mint a Trónok harcával. Szeretném megnézni a sorozatot, mert érdekes volt a trailerje, és a rövid kis részletek, amit láttam belőle, valamint jókat hallottam róla, de előbb a könyveket szeretném elolvasni. Valamiért ez ilyen berögződés nálam. Filmekkel is így vagyok, hogy jobb szeretem előbb elolvasni. Boszorkányos, mágiás, high fantasy, ami pont az én komfortzónám. Ha az írásmód jó, biztos tetszeni fog!
A második kisebb csalásom, mert a kiadott részek megvannak, ezt tervezem a jelenleg olvasott könyvem után elkezdeni. Augusztusban Dorkával együtt fogjuk remélhetőleg a második részt is olvasni. Hallottam, hogy vannak hibái, de nagyon szerethető sorozat. Gabi rettentő szimpatikus és kedves, már emiatt is szeretném már elolvasni a könyveit, hogy tudjak róla vele beszélgetni! A molyos címkéket és a fülszöveget elolvasva nagyon felcsigázott! Ha jól tudom, nemsokára a befejező kötet is megérkezik!
Az angol borítós változatot mutatom meg nektek, mert magyarul még csak az első rész jelent meg. Komolyan mondom, még nem hallottam negatív kritikát a sorozatról. Az első rész molyon 93 %-on áll, azért az már valami. Bár láttam már én is karón varjút, tudom, hogy csak erre nem lehet alapozni, de olyan emberek áradoztak róla, akiknek adok a véleményére. Sokáig nem is raktam össze, hogy a Vörös betűkkel a The Others magyar verziója! Mikor megláttam, azt hittem, hogy egy romantikus, ömlengős könyv, tele hatalmas romantikus problémákkal, aztán annyiszor jött velem szembe, hogy utánajártam, és meglepődtem. Szeretném még az idén elolvasni, viszont a könyvtárnak nincs meg, én meg nem vehetek idén már könyvet, úgyhogy gyanúsan csak jövőre lesz belőle valami!

Így utólag alig tudtam kiválasztani tízet! Egy csomó kimaradt, amit szívesen beletettem volna! Nehéz döntés volt! Kérdés, hogy mennyiben fog változni a lista, nem biztos, hogy ezekkel tudok kezdeni, de ezek azok, amik bekerültek nálam a TOP10-be. Olvastátok már valamelyiket? Szerintetek melyikkel kellene előrébb vennem? Nektek melyik tetszik? Mit hagytam ki, aminek szerintetek mindenképp itt lenne a helye? Jövőre beszámolok róla, hogy hogy sikerült haladnom velük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése