2017. július 31., hétfő

Olvasmányaim összegzése #3

Júliusban olvasott könyveimről olvashattok!



Sziasztok!
Nagyon ügyes voltam! Mindent, amit a TBR bejegyzésben leírtam, el tudtam olvasni! Remek érzés! Sőt, még egy újat is elkezdtem, amit talán be tudok még a hónapban fejezni! És, ami még szuperebb érzés, egy kivételével mindről van fent bejegyzés, amiről nincs, arról pedig a héten érkezik! Remélem minden hónap így fog sikerülni!

Ezt a könyvet fejeztem be elsőnek a hónapban, és hát nem volt a legjobb élmény. Az ifjúsági könyves molyos kihívás még júniusról hátramaradt olvasmánya, szerencsére következő hónap 15-ig van idő elolvasni és értékelni, így nem csúsztam meg nagyon. ÍRTAM róla bejegyzést, olvassátok el, ha van kedvetek, viszont nekem a könyv nem volt a kedvencem, úgy érzem, hogy lebutítja a teenagereket, és olyan problémákat vetít eléjük, amiket egyszerűbben meg lehetne oldani, de azt már nem mutatja meg nekik, hogy hogyan.

Ezzel kezdtem a hónapot, de a másikat fejeztem be előtt, hogy időben legyek. Egy kellemes kis krimit olvastam, kortárs magyar írónő tollából, aki egyébként rendkívül szimpatikus. Az Imádom a könyveket havi rendszerességgel megrendezett eseményén találkoztam vele. A könyv elég rövid, de annál eseménydúsabb, kíváncsian várom a folytatást! Értékelés ITT!


A már korábban említett ifjúságis kihívás júliusi választottja. Gyerekként nagyon kedveltem a kétrészes mini sorozatot, a kislány, aki Heidit játszotta nagyon kedves volt a számomra, szívesen lettem volna a barátnője, úgyhogy nagyon örültem, hogy végre tényleg elolvasom a regényt. Utána megnéztem a filmet is, ami a könyv után már nem volt akkora élmény. A karakterek elmentek egy sötét és negatív irányba, ami a könyvből egyáltalán nem jön le. Kissé rózsaszín gyerekmese, de pont ezt tetszett benne. Jobb lett volna, ha tíz éves korom előtt kerül a kezembe, de nem bántam, hogy elolvastam. IDE kattintva eléritek a bejegyzést róla.

Mini Könyvklub júliusi könyve. Könyvklubról ITT olvashattok bővebben, augusztus már az utolsó hónap lesz ebben a fordulóban, utána következik az új, remélem, lesztek páran, akik csatlakoztok! A könyv kapcsán létrejött gondolataimat ITT találjátok. Összességében kellemes élmény volt, kissé nehezen indult be nálam a lendület, de a végére egész lendületes lett, örültem, hogy egy egykötetes fantasy lett belőle, bár azt is látom, hogy ha lett volna folytatás, akkor egy két dolgot, amik most el lettek kapkodva, jobban ki lehetett volna fejteni.

Főnix Könyvműhely idei, a Könyvhétre elkészült fantasy antológiája. Erről még nem készült bejegyzés, viszont a héten várható. Előjáróban annyit, hogy imádtam! Az Ajtók és átjárókat is szerettem, de szerintem ez még annál is jobban össze lett rakva. Bár azt nagyon sajnálom, hogy sok novellában van betűhiány, helyesírási vagy szerkesztési baki. (Update! Értékelés ITT!)



Végre nekiálltam! Már májusban olvasni akartam, de most jutott rá időm. Körülbelül a harmadánál tartok vasárnap délután, de ha nagyon ügyes vagyok, hétfő estére kivégezhetem! (Mini Update: talán tényleg sikerül, már a háromnegyedénél tartok!) A Sötét elmék trilógia záró kötete, sajnálom, hogy vége szakad, mert szeretem a szereplőket és a történetet is, nagyon kíváncsi vagyok, hova lyukadunk ki, mi lesz a konklúzió! Készül belőle a film, amit szintén nagyon várok! (Mini Update 2: fél órával kicsúsztam a júliusból, imádtam! Értékelés hamarosan!) (Értékelés ITT!)


Egész jó hónapot zártam, egy könyv nem tetszett és a terveimet is túlszárnyaltam, igen büszke vagyok magamra! Abban bízom, hogy a következő havi adag is simán meglesz, erről holnap láthattok bejegyzést! Nektek hogy sikerült ez a hónap? Elégedettek vagytok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése