2017. augusztus 1., kedd

Ezeket fogom olvasni! #3

Augusztusi tervekről bővebben!


Sziasztok!
Csak remélni tudom, hogy olyan jó hónapot fogok zárni, mint júliusban! Szerintem igen jó könyveket is választottam hozzá! Nem merek négynél több könyvet betenni, bár van még egy kihívás, amire várok, hogy sorsoljanak nekem, az még boríthat a terveken kicsit, de őket nagyon szeretném elolvasni augusztusban!

A Mini Könyvklub 7. fordulójának utolsó hónapjában mindig szabadon választott regényt olvasunk. Nekem őrá esett a választásom. Már január óta a birtokomban van, és folyamatosan tolom. Több egyéb kötettel egyetemben, de az más kérdés. Nagyon kíváncsi vagyok rá, olyan fantasynak tűnik, ami szerintem nekem tetszeni fog. Valamint Zsófinál azt is hallottam, hogy hamarosan megjelenik a második kötet magyarul! Úgyhogy még az is lehet, hogy pont időben olvasom!

Ezt a könyvet kaptam az ifjúságis molyos kihíváshoz erre a hónapra. Nagyon érdekes volt, mert rákerestem a könyvtárban, mivel nekem nincs meg, és arra, hogy „Vadak”, nem dobott ki semmit! Konkrétan lesokkoltam egy pillanatra, hogy honnan fogom akkor beszerezni? Aztán beírtam az írót, és úgy adta ki, hogy         „A fehér varjú hangja”. Egyből megnyugodtam, ki is hoztam, már csak arra vár, hogy olvassam. Ifjúsági fantasy, kilenc éven felülieknek, szeretem az ilyen könyveket, leköt és szórakoztat. Belül még mindig gyerek vagyok, azt hiszem!

Augusztus lesz a hónapja, hogy lenyomom Gabi mindkét könyvét egymás után, ha már lehetőségem van rá, és Dorka megkérdezte, hogy nem olvassuk-e augusztusban közösen a második részt, amihez ugye el kéne olvasnom előbb az elsőt, de azért rávágtam, hogy naná. Elég apró betűs, de bízom benne, hogy gyorsan fogok vele haladni, olyan jó lesz!

Ha nagyon ügyes leszek, akkor belefér még ebbe a hónapba! Szeretném mihamarabb elolvasni, mert nagy reményeket fűzök hozzá, hogy kifejezetten élvezni fogom. A borító meg egyszerűen csodálatos, a pillangókat amúgy is imádom. Egy disztópia/fantasy/scifi történet, aminek a fülszövege igencsak érdekes. A kárhozott egyetlen feladata, hogy öljön azért a személyért, akiért létrehozták. Hát engem ez a mondat, valamint a kiadó GIF-je nagyon felcsigázott! Bár már a külföldi megjelenésnél szemet vetettem rá, nagyon megörültem, mikor hírét vettem, hogy jön magyarul, egyből elő is rendeltem!
Ezeket a történeteket választottam augusztusra. Mindegyik fantasy, amit én egyáltalán nem bánok, bár semmi nem lesz belőle, hogy tágítsam a látóköröm. Nah talán majd szeptemberben, ami már ősz. Anyám, tényleg rohan az idő! Ti szoktatok tervezni vagy random olvastok? Mit a terveitek a nyár utolsó hónapjára? Akár könyves, akár személyes, szívesen olvasom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése