2017. augusztus 15., kedd

Mini-könyvklub 8 beharangozó!

Információk az eseményről!


Sziasztok!
Igaz, még javában tart a hetedik kör, amiben fantasy könyveket olvastunk. Az én augusztusra választott könyvem N. K. Jemisin: Az ötödik évszak lett, aminek ugyan már nekiálltam, még csak a 60. oldal körül járok, de ami késik, az ugyebár nem siet. Viszont már lehet jelentkezni a nyolcadik fordulóra, ami igazán különlegesnek és változatosnak ígérkezik!
Igaz, nekem ez még csak a második Mini-könyvklub lesz, amiben részt veszek, kicsit tartottam is tőle, hogy milyen témát kapunk, de nagyon tetszik, és izgatottan várom! Jelen hónapban a szavazás és jelentkezés zajlik. Vegazusnál, a Könyvsarok blogon találjátok az eredeti kiírás, minden szabályt, amit olvassatok el részletesen, és a jelentkezés módjára is ott van lehetőség. Szeptembertől decemberig fog tartani ez a kör, viszont most nem egy műfajban, hanem négy különböző műfajban fogunk olvasni ez idő alatt az alábbiak szerint: klasszikus irodalom, modern szépirodalom, történelmi regény, életrajzi regény/úti leírás/memoár.
Az első három hónapban közösen fogjuk olvasni ugyanazt a könyvet, és az alábbi három regény közül kerül ki a győztes:

Klasszikus irodalom:




Modern szépirodalom:




Történelmi regény:




Decemberben pedig mindenki választ magának az előbb felsorolt műfajban egy könyvet. Nagyon szimpatikusnak találom, hogy külön műfajban olvasunk. Igaz, nem mindennapi élmény lesz, mert eléggé kívül esik a komfortzónámon mindegyik, viszont egy csomó közülük amúgy is az el kéne olvasni listámon volt, szóval újabb ok, hogy előrébb vegyem őket! Ez egy nagyon jó módszer arra, ha tágítani szeretnéd a látásmódodat, amennyiben szeretnéd.
A szabályokról sokat nem szeretnék írni, Vegazusnál minden részletesen ki van fejtve, annyit szeretnék mindenképp megemlíteni, hogy ez nem nyereményjáték. Ez a klub a közös olvasásról és az élmények megvitatásáról szól. Ha nincs blogod, az sem probléma, mert Vegazus létrehozott egy külön blogot, ahol ezeket ki tudja tenni, így nyugodtan részt tudsz anélkül is venni. A jelentkezés előtt mindenképp olvassátok végig a szabályokat, mert pár kérdés erejéig számot kell adni a tudásotokról. Ne ijedjetek meg, tényleg csak annyi a lényege, hogy tisztában vagy az alapvető dolgokkal. Én már kitöltöttem! Szavazni augusztus 31-én éjfélig lehet, jelentkezni viszont szeptember 31-én éjfélig van lehetőség! Ebben az esetben hónap végéig az olvasásnak és értékelésnek el kell készülnie. Olvassátok el a kiírást, jelentkezzetek, szavazzatok, olvassunk együtt szeptemberben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése