2017. augusztus 31., csütörtök

Olvasmányaim összegzése #4

Augusztusban olvasott könyveimről olvashattok!


Sziasztok!
Képzeljétek! Buszról írok bejegyzést! Reggel Győrbe menet kiolvastam a könyvem, és nem hoztam másikat. Elvileg van Wifi, úgyhogy talán meg is tudom osztani, de majd meglátjuk! Az olvasás kihívás, amiben elindultam ebben a hónapban, kicsit megvariálta a terveimet, szóval nem teljesen fedi a júliusban felállított TBR-t, de összességében elégedett vagyok, nagyon jó könyveket olvastam a hónapban!

Gabriella Eld: Emlékek Jordan számára (2017. augusztus 01. – 2017. augusztus 13.)
Amint látjátok, elég sokáig tartott kiolvasni a regényt, de egyáltalán nem azért, mert nem tetszett, sőt! Kedvenc lett! Az első két hétben nem volt időm olvasni, ezért húzódott el. Nem a megszokott YA stílus, elég szókimondó és képgazdag írásmód, néhol kemény, véres jelenetekkel, de nálam nagyon betalált. Számomra újfajta élményt hozott. Értékelés ITT!


N. K. Jemisin: Az ötödik évszak (2017. augusztus 13. – 2017. augusztus 19.)
A hónap második kedvencévé avatott olvasmány. Kettőből kettő, jó arány! A Mini-könyvklub e havi fordulójára szabadon választott fantasyt olvastunk, és nálam ő lett a kiválasztott. Ez a könyv is betalált, de még hogy, mint egy aszteroida! Globális katasztrófa, családon belüli erőszak, földmágusok. Ráadásul nincsenek benne helyesírási hibák! És gyönyörű a borítója, nem mellesleg. Értékelés ITT!

Jacob Grey: Vadak (2017. augusztus 19. – 2017. augusztus 26.)
Ifjúságis kihívás augusztusi könyve. Ne tévesszen meg senkit az olvasás időtartama, két délután alatt olvastam el igazából a könyvet, meg egy pici. Ez a könyv is jó volt, bár annyira nem élveztem, mint az előző kettőt. Kategóriájába igazán jó, intelligens ifjúsági fantasy, szívesen a gyerekem kezébe adnám, ha lenne, úgy 12 éves kora fele. Kisebbeknek lehet benne nagyon ijesztő rész, kissé komor néhány helyen. De összességében kellemes olvasmány volt. Értékelés ITT!

Gabriella Eld: Remények Jordan számára (2017. augusztus 20. – 2017. augusztus 27.)
Jordanék második kalandját is lenyomtam a hónapban! Legalább annyira tetszett ez a rész, ha nem jobban, mint az első. Viszont ez a rész már sokkal brutálisabb és véresebb volt, ez nem egy rózsaszín cukormázas YA tündérmese! (Elődje sem volt az.) Ez egy kőkemény hajsza, hogy megmentsd a barátaid. Értékelés majd Dorkával lesz! Addig is nagyon várom a folytatást, orbitális függővégre készüljetek! (Elkészült Dorkával  a közös értékelés, ITT az enyémet, ITT pedig az övét éritek el!)
C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő (2017. augusztus 27. - 2017. augusztus 31.)
Hát nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz ez a könyv! A könyvnek konkrétan a felét elolvastam egy délután alatt. Ha elkezdtem volna reggel, talán már hétfővel kiolvastam volna. Olvasmányos volt, a karakterek nagyon szerethetőek, a történet nagyjából logikus, a cselekmény eseménydús és izgalmas. A helyesírással és félrefordítással itt is akadtak problémáim, de összességében nagyon jó könyv. Értékelés hamarosan!

Elvileg még elkezdem a tiltott könyvemet is ma, ami a TRQ-hez kell, de azt majd a szeptemberi olvasós bejegyzésben megmutatom. Ahhoz képest, hogy az első könyvet két hétig olvastam, a hónap második felében sikerült 4 könyvet elolvasni, úgyhogy nagyon pozitív hónapot zártam. Mi lett volna, ha az Jordant hamarabb elolvasom? Akkor még lehet belefért volna egy-két könyv. Viszont amiket olvastam, azok jók voltak, sőt kedvenceket is avattam. Összességében egy könyv maradt az olvasás kihívásból és egy könyv maradt az előre eltervezett TBR-ból. Menő! Remélem a következő hónap is ilyen eredményes lesz! Nektek hogy sikerült ez a hónap?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése