2017. szeptember 21., csütörtök

Őszi Book Tag


Sziasztok!
Kinézek az ablakon, és az első szó, ami eszembe jut az időjárásról, az, hogy fújj. Nem szeretem az őszt, mikor ilyen esős. Azt a kellemes, hűvöskés, színpompás, erdőtjárós időt nagyon szeretem, de ezt… Ilyenkor a legjobb kitölteni az Őszi Book Tag-et, ennél ideálisabb körülményt el sem tudnék képzelni, nagyon aktuális. Köszönöm Helienek (Egy könyvmoly élményei) és Vickynek (Three Pointsof View), hogy kíváncsiak vagytok a válaszaimra! Az ő kitöltésüket a blogneveikre kattintva eléritek! Lessetek be hozzájuk is!
Lehullott levelek
A világ tele van színekkel. Mondj egy könyvet, amin jelen van a piros, a citrom- és a narancssárga.


Vicky borítóból kettőt én is szívesen betennék, mert nagyon gyönyörűek, de választok másikat, mert ebben a kategóriában azért van miből válogatni. Gaura Ágnes: Túlontúl című regénye mellett döntöttem, pedig erős mezőny sorakozott fel. Ez a legősziesebb borító azok között, amik manapság nagyon tetszenek. Hamarosan olvasni is fogom, mert Anna barátnőm van olyan jó arc és kölcsönadja nekem, amikor majd lekérem! Alig várom!
Kényelmes pulcsi
Végre elég hideg van a kényelmes meleg ruhák viseléséhez. Melyik könyv tölt el melegséggel?


Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai. Ritkán olvasok ennyire romantikus szerelmi történetet, de ezt többször is elolvastam már életem során, és mindegyik alkalommal képes vagyok sírni rajta. Meg a filmen is. Már előre sírok, mikor tudom, hogy olyan rész jön. Nem mellesleg nagyon szeretem Ryan Goslingot. Tudtátok, hogy hamarosan meglátogat minket? Részletek ITT!
Őszi vihar
A szél süvít, az eső kopog. Melyik könyv, vagy műfaj lenne, amit ilyen napokon olvasnál?


Nem függ az időjárástól, hogy milyen műfajú könyvet, vagy egyáltalán milyen könyvet olvassak, valószínű fantasy lenne, a most soron következő Mary E. Pearson: Az árulás szépsége lesz, mert várnak rá a könyvtárban, vissza kell majd vinnem.
Hűvös, csípős idő
Melyik rideg vagány karakter helyébe lépnél?


Ne haragudjatok, de ennek a kérdésnek utánanéztem! Az eredeti kiírásban, Sam videójában (ITT megtaláljátok), „the coolest character”-ként utal erre a pontra, amit én nem ridegnek fordítanék, hanem menőnek, vagánynak, tudjátok, mire gondolok. Ő is ilyen karakterekről beszél, szóval én is inkább ennél maradnék. Nem gondolnám, hogy rideg ember helyébe bárki lépne, azért is akartam utánajárni. Nah de, hogy válaszoljak is, Magnus Bane (bár én őt nem így képzeltem el sosem) helyét szívesen átvenném egy darabig, kipróbálnám magam New York főboszorkánymesterének szerepében. Ő aztán tényleg nagyon vagány, minden mókában benne volt, még ha néha azt is mutatta, hogy a háta közepére nem kívánja az egészet!
Forró almabor
Melyik az a könyv, ami alulértékelt?
Ha megnézem az idei jelenlegi kedvenc könyveim listáját, több olyan könyv is szerepel rajta, amit nagyon kevesen ismernek, vagy éppen ismerhetnének többen. Az első ilyen, már sokat emlegetett Rain Arlender: Az élet esszenciája, a másik Gabriella Eld: Ikercsavar krónikák. Nem szeretnék most róluk áradozni, már jó párszor megtettem, értékelések sorban: ITT, ITT és ITT. Volt egy ilyen témájú Top 5 Szerda is még az elején, azt IDE kattintva eléritek, ide is írtam öt könyvet.
Kabátok, sálak, kesztyűk
Az időjárás hidegebbé vált és ideje, hogy melegebben öltözzünk. Melyik az a könyv, ami annyira csodás borítóval rendelkezik, hogy legszívesebben csak magadnak tartanád meg?


Kissé önző dolog lenne megtartani magamnak, akkor kivel örömködnék és ujjonganék, hogy milyen gyönyörű? A mostani nagy kedvenc Sylvain Neuvel Themis Akták sorozatának magyar borítói. Valami hihetetlen jól néznek ki. Viszont itt is kénytelen vagyok megjegyezni, hogy Sam ezt a pontot így határozta meg: „What's the most embarrassing book cover you own that you like to keep hidden in public?” Ami nagyjából annyit tesz, hogy melyik az a könyved, aminek olyannyira zavarba ejtő borítója van, hogy nyilvános helyen elrejtenéd? Ha olvasnék erotikus-romantikust, biztos valami nagyon szexuális borítót mondanék ide, de ilyenem nincs és nem is olvasok, úgyhogy ezt a részét passzolom.

Ha szeretnéd kitölteni, vidd bátran, csak jelezz valamilyen formában, hogy megnézhessem! A következő bloggerek kitöltését mindenképpen szeretném megnézni:
Dóri, M & G 

3 megjegyzés:

  1. Jajj, én is imádom az Agave borítóit, főleg mostanában alkotnak nagyon jókat, az utóbbi két évben.
    Túlontúl szeretnék lenni idén mindenképp, szerintem legkésőbb novemberben sort kerítek rá, meg J. Goldenlane Papírtigrisét is akkor már lenyúlom Annától :D
    Kíváncsi leszek, mit hoztok össze :D :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Most találtam rá erre a TAG-re, ha nem baj, akkor kitöltöttem én is. (Must, avagy mi kell egy lánynak? blog)

    VálaszTörlés