2017. szeptember 27., szerda

Top 5 Szerda #36

Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.


Sziasztok!
Már szeptember utolsó szerdája van. Majdnem mindig úgy kezdem, hogy hogy rohan az idő, de tényleg. Mindjárt december! Láttam olyan honlapot, ahol már karácsonyi ajándékok vásárlására buzdítanak. Valamint gyertyákkal van tele minden áruház. Sosem értettem ezeket az idejekorán kezdődő akciókat. Lassan augusztusban fognak húsvéti nyuszit árulni. Mindegy, ma nem ez a téma. Ma 5 olyan könyvet fogok mutatni nektek, amiket Booktube, blogger vagy bármilyen könyves közösség hatására olvastam el. Kissé csalni fogok, mert csak kedvenceket nem tudnék mondani, úgyhogy szimplán ötöt fogok elővenni és elmondom, hogy tetszett vagy sem. A könyvek olvasási sorrendben követik egymást! Poén, mert pont hétfőn töltöttem ki egy Book Tag-et, amiben pont ez volt a kérdés, ott hoztam két példát, megpróbálom azokat ebből most kihagyni, viszont ITT megnézhetitek, ha kíváncsiak vagytok rá, mit raktam be oda. A Goodreads csoport linkjét ITT eléritek. A bejegyzés alján megtaláljátok a többi résztvevő bloggert, amint az övék is kikerül, frissítem a linkekkel, addig a blogjaik linkjét teszem a neveik alá!

Mikor regisztráltam molyra, lassan három éve, már akkor is nagyon sokan szerették ezt a regényt! Folyton értesítették egymást a molyok, hogy éppen hol akciós, hogy mindenki vegye meg és olvassa el. Úgyhogy mikor megláttam Győrben egy könyvállványon akkor nyáron, nem volt kérdés, hogy hazajön velem. Már a buszon belelapoztam. Nekem kifejezetten tetszett, a folytatás még inkább. Sajnos a sorozatot elkaszálta a kiadó és angolul is még csak három rész jelent meg a tervezett hétből, úgyhogy kicsit várok azzal, hogy nekiálljak angolul.

Ezt a könyvet is megemlítettem hétfőn, bár teljesen más indokból, vakon ezt emeltem le a polcról. Szintén a csapból is ez a könyv folyt, mikor megjelent. A Booktube-on még most is. Bár nem csak ez, hanem az írónő másik sorozata is, de ezt is nagyon sokat emlegetik külföldön. Nekem nem adott akkora élményt, mint a többségnek, nem tudtam azonosulni a hősnő nézőpontjával és személyiségével.



2015-ben jelent meg külföldön és a Maxim kiadó még abban az évben hazánkban is kihozta. Mindenhonnan ez a könyv integetett nekem, hívogatott, hogy vegyem kézbe. Ha jól emlékszem, még Blogturné is volt a könyvvel kapcsolatban. Nehéz úgy beszélni egy ilyen könyvről, ha se én, se a környezetemben élőknél nem tapasztaltam hasonlót, nem érzem úgy, hogy hitelesen meg tudnám ítélni. Megrázó volt és fájdalmas, sok zsepit elhasználtam olvasás közben. Nem volt életem könyve, de tetszett.


Szintén molyon akart megkörnyékezni magának ez a könyv. Mikor megláttam a borítóját, egyből úgy döntöttem, hogy nekem el kell olvasnom ezt a könyvet! Ráadásul 93 %-on áll a molyon most is, rossz könyv nem lehet, nem igaz? Hát én nagyon nagyon nem szerettem ezt a történetet. Felesleges és borzasztóan hiteltelen szerelmi háromszög, groteszk ágyjelenet, nem. Nagyon nem. Köszönöm.



És végül egy gyöngyszem! Külföldi Booktube-on találkoztam vele először, már nem emlékszem hol, aztán Andi és Patrik is beszéltek róla itthon, úgyhogy mikor megtudtam, hogy megjelenik, nem volt kérdés, hogy előrendelek rá. Vezetés órám előtt vettem át, volt még egy fél órám, és már ott beleolvastam. Aaaah, olyan jó ez a könyv. Az első öt fejezet kissé lassúcska, de utána letehetetlen. Imádtam! Értékelés ITT! Valamint van egy spoileres kitekintő bejegyzésem is, ha van kedvetek beszélgetni a könyvről, nézzetek be IDE!
Ha esetleg mégsem néznétek meg a hétfői Book Tag-et, amit kitettem, mindenképp meg szeretném említeni a másik két könyvet is, mert úgy kerek, de csak, mint „tiszteletbeli említés”, vagy mi. Az egyik Morgan Rhodes: Falling Kingdoms – Királyok harca volt, ami nem nyerte el a tetszésem egyáltalán. A másik pedig Rain Arlender: Az élet esszenciája, amit egy blogon, ráadásul egy tag-ben láttam először, és utánakerestem ott a blogon, aztán jól elolvastam, és imádtam!
Nah de ennyit az extra kitérőről, ennyi volt mára ez a Top 5 Szerda, jövő hét már október, az új témákat még nem tudom, így veletek sem tudom megosztani. Nézzetek be a többiekhez is, megyek én is, lecsekkolom a bejegyzésüket!
További résztvevők:
T5W bejegyzés:
HikariDorkaMeeraval_MarnathWandamaciDóriJudyArwen, Deszy
Többiek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése