2017. október 31., kedd

Halloween Party - A Regényes Rettegés Éjszakája



Sziasztok!
Ma megint egy nagyon izgalmas bejegyzéssel érkeztem hozzátok! Fruzsi, a J'adore des livres, avagy Könyvimádat felsőfokon bloggerinája kitalált egy nagyon ötletes dolgot. Összeírt egy valag kérdést, és felkérte a blogger társadalmat, hogy minél többen csatlakozzunk és válaszoljunk a kérdésekre! Én úgy döntöttem, hogy bevállalom, és megírom nektek a történetemet. Az eredeti felvetés egy Book Tag volt, amit a többiek valószínűleg úgy is fognak megírni, viszont bennem felöltött, hogy inkább kis történetként írom meg. Ha van kedvetek, csatlakozzatok hozzánk, írjatok Fruzsi bejegyzése alá IDE, hogy jöttök! A szösszenet aljára bemásolom a kérdéseket, hogy mikre adtam választ a bejegyzésben! Akik könyvszereplők a történetben, belinkelem a karakterük molyos linkjét a nevük alá, hogy lássátok, milyen könyvekben szerepelnek. Fogadjátok szeretettel és nézzetek be Fruzsihoz is! Az ő válaszait IDE kattintva eléritek!

- Ma van a nagy nap Sigrud! El sem hiszem, hogy életemben először Halloween buliba megyek! Olyan jó, hogy elkísérsz, neked be sem kell öltözni, így is nagyon félelmetes vagy! Én azt hiszem, Aryának öltözök az Eragonból! Nincs kedved Eragonnak öltözni?
- Ne viccelődj! Senki nem hinné el, inkább lennék Galbatorix, azt még élvezném is! – közben fekete késével tovább szeletelte a hűtőből elővett sonkát. Nem lennék a sonka helyében.
- Mi tart vissza?
- Jobban szeretek önmagam lenni. Úgyis csak azért megyek el, hogy ne essen bajod.
- Nem vagyok már kisgyerek, tudok magamra vigyázni. Ráadásul Anna is jön, a győri barátnőm, ketten bármilyen veszéllyel elbírunk! Bár nem hinném, hogy bármi történne. Bulizunk egy jót és ennyi! Ő tudod minek fog öltözni? Katniss Everdeen lesz az Éhezők viadalából! Még íjat is hoz! Nagyon király lesz, már látom!
- Arya és Katniss hasonlítanak nem?
- Hát de, viszont nálam nem lesz íj, csak kard, és helyes füleim lesznek. Barna gatyót veszek fel, zöld bő ujjú inget, bőrmellényt és bakancsot. Anna pedig a piros ruhás Katniss lesz. Nem fognak mindet összetéveszteni! Szerinted csináljak valamit a hajammal?
- Ezt most komolyan tőlem kérdezed?
- Igen! Tudom ám, hogy mélyen, nagyon mélyen belül egy bájos ember vagy, akinek minden vágya, hogy frizurát kreáljon a lányoknak! – elképzeltem lelki szemeim előtt a jelenetet és fetrengtem a nevetéstől. – Oké, viccet félretéve. Rakok egy hajpántot, és ennyi.
- Oké, csak öltözz, időben szeretnék indulni. Még út közben azt a csodát is meg kell néznünk, ha már úgyis útba esik.
- Jó, jó, tudom. Shara ott fog ránk várni?
- Igen. És tudod milyen lesz, ha megvárakoztatják és túl sok teát iszik.
- Oké! Értettem, már öltözök is!
Magamhoz képest elég hamar elkészültem! Egy fél órán belül már indultunk is, bár Sigrud szerint igyekezhettem volna jobban is. Annával majd csak a Lapos Tanszéken találkozunk, ahol a bulit tartják. Shara ott várt minket a megbeszélt helyen, amíg ellenőrizték, hogy valóban Kolkán szőnyegét találták-e meg, addig én kint próbálgattam a kardomat. Azt nem engedték meg, hogy velük menjek, állítólag veszélyes, pedig én nem félek. Még kardom is van! Szerencsére nem maradtak sokáig, már kezdtem unni magam. Mikor odaértünk, a bejáratnál összeszedtük Annát és együtt mentünk be. Baromi jól kidekorálták a helyet! A két szint különböző világokat idéz. Fent töklámások, pókhálók, szellemek, pókok és a sejtelmes világítás tette borzongatóvá a teret. Lent vámpírok, koporsók, karók, fokhagymafüzérek, keresztek és tükrök alkották a díszletet, nagyon jól nézett ki! A Laposon mindig jó a buli, de ez az este különösen jól sikerült! Fent modernebb bulizós zenéket játszottak, lent pedig a rockbuli volt, az volt inkább az én világom, úgyhogy az este nagy részét ott töltöttük.
- Találkoztál Jordanékkel? Ott ülnek fent Nestorral a sarokban, elküldték Robint valami ütős piáért, de úgy tűnik valamelyik csaj behálózhatta, mert nem ért még vissza. – szólt hozzám Anna, miközben a mosdóból indultunk a pult felé.
- Nem, még nem találkoztam velük, Gokból is csak a fekete füstöt láttam, ahogy ide-oda teleportál, úgy láttam bejön neki a hangulat, és a sok bűnös lélek egy helyen. Viszont találkoztam a Clary-ékkel! Jace mindenkivel selfie-t akar készíteni, de valahogy mindegyik úgy sikerül, hogy csak ő van rajta! Ki gondolta volna!
- Hát igen, ő nagyon szereti magát nézegetni! Amilyen jól néz ki, valamilyen szinten megértem.
- Kik jönnek még? – kérdeztem, miközben a pult előtt forgattam a fejem.
- Ha jól tudom, jönnek a vámpírok, Bella és Edward; a Pszí kölykök, Ruby, Liam, Dagi, Zu, Vida; még a Benedict família is jelezte Facebookon, hogy jönnek. De tudod, hogy sokan nem használják még ezt a funkciót.
- Jajj, képzeld, az előbb, mikor kijöttem a mosdóból, elém ugrott R! Hát én úgy megijedtem! Szerintem én vagyok a legijedősebb a buliban! Szegény, egész éjszaka ijesztgeti az embereket, pedig csak önmagát adja ő is! – közben elindultunk a babzsákok felé az italunkkal, kipihenni az eddigi bulit egy kicsit.
- Hahaha, azt megnéztem volna! Még jó, hogy előtte voltál a mosdóban, tuti összepisilted volna magad!
- Jajj, de gonosz vagy. Azt hiszed te vagy a legbátrabb?
- Igen! Elvégre én vagyok Katniss! – fügyülte a ritmust három ujját kinyújtva.
- Klisé riadó! Klisé riadó! Nézd, ki késik már megint, nem fogod elhinni!
- Csak nem Nagy Márk? – mondja, miközben megfordul. – Így legyen lottó ötösöm! És ott van vele Bexi is. Nah, legalább lekötik az embereket. Biztos mindenki Bexivel akar majd táncolni, Nagy Márk meg adja a partyarcot.
- Bélát szerintem hidegen hagyja a jelenlévők tömkelege, kicsit felöntött már a garatra, pedig itt nem is árusítanak vért.
- Megittad? Akkor gyere, mindjárt kezdődik a tökfaragó verseny hátul! Menjünk!
Amikor leértünk már több tököt is elfoglaltak, mi egyet próbáltunk közösen kifaragni, kisebb nagyobb sikerrel. A versenyt természetesen Clary nyerte, neki nagyon jó a kézügyessége és a fantáziája. A mienk inkább hasonlított egy trancsírozott fejű zombira, mint egy töklámpásra, de legalább jól szórakoztunk. Az egyik zsűritag Magnus Bane volt, szerintem neki volt a legijesztőbb jelmeze, persze megint nagyon megijedtem, ugyanis beöltözött a bohócnak az AZ-ból. A buli eltartott hajnalig, rengeteget táncoltunk, volt karaoke is, sorverseny, és még rengeteg móka. Sigrud tekintetét végig magamon éreztem, tényleg figyelt és vigyázott rám, bár nem volt rá oka. Shara feltalálta magát, összebarátkozott Hermionével, aki megpróbálta varázslásra tanítani. Mikor a nap első sugarait megláttuk, elindultunk haza. Szerencsére a takarításban nem kellett segíteni, Hermione mindenkinek megkönnyítette a dolgát egy varázslattal. Életem legjobb bulija volt, sajnálhatjátok, hogy nem voltatok ott!

A kérdések a következők voltak:
Ki lenne a partnered? Kivel jönnél?
Összeöltöznétek? Ha igen, ő hogy nézne ki?
Milyen lenne a jelmezed? Minek öltöznél be?
Sminket viselnél? Ha igen, milyen lenne?
Hogy nézne ki a cipőd?
Hogyan nézne ki a frizurád?
Az egyik barátod is jelen lenne. Ő milyen jelmezt öltene magára?
Hol lenne megtartva a buli?
Milyen lenne a dekoráció?
Kik lennének a vendéglistán?
Ki lenne az, aki egész éjszaka ijesztgetné az embereket?
Ki lenne a legijedősebb?
Ki lenne a legbátrabb?
Ki lenne a DJ?
Milyen zene szólna/Milyen zenék szolnának?
Ki lenne az, aki mindenkivel akarna táncolni?
Ki lenne az, aki egy kicsit túlzásba vinné az ivást?
Ki érkezne meg késve?
Ki lenne a legnagyobb partyarc?
Ki készítene mindenkivel selfie-t?
Kinek lenne a legijesztőbb jelmeze?
Halloween-i tökfaragó verseny. Ki nyerne? És kinek gyűlne meg vele a baja?
Ki segítene a takarításban?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése