2017. október 29., vasárnap

Könyves Halloween Party - Csokit vagy csalunk! Book Tag


Sziasztok!
Hamarosan itt a Halloween, én pedig meghívást kaptam egy baromi jó virtuális buliba, melynek házigazdái Levandra és Sol, akik a Könyvvadászok bloggerei! A partira beöltözni kötelező! Az est díszvendégei az általunk választott könyvekben szereplő karakterek! Levandra és Sol válaszait IDE kattintva éritek el! Jó kis banzájnak ígérkezik!

1. Fekete, háromlábú üstben fortyogó zöld trutyi, népszerű díszlet egy Halloween partyn, de dukál hozzá egy gonosz, bibircsókos banya is. - Egy könyv, amiben boszorkány szerepel. Nem gond, ha kedves és nincsenek bibircsókjai!
Idén olvastam egy nagyon jó könyvet, amiben boszorkányok szerepeltek, bár nem boszorkánynak nevezték őket, hanem mardushkának. Ez a könyv pedig C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő. Ő egy Hófehérke újramesélés sárkányokkal. Nagyon imádtam, IDE kattintva eléritek a blogbejegyzést róla!

2. A vámpírok báljáról elkóborolt, magányos alakok is feltűnnek ezen az éjszakán, talán még egy italra is meghívnak téged. Remélem, nem fokhagymás lángost vacsoráztál. Nem tenne jót a barátságotoknak. - Neked melyik a kedvenc vámpíros történeted, kivel koccintanál szívesen?
Nah, most én ezt a kérdést úgy értelmezem, hogy csak vámpírok vannak benne, mint természetfeletti lények. Ebben az esetben Gaura Ágnes: Vámpírok múzsáját választom, akivel koccintanék, ő pedig Béla, a mélabús alkoholista vámpír. Dartsozni nem biztos, hogy mernék vele, még a végén veszítenék, és megkóstolná a vérem, de egy koccintás még belefér. A könyvről IDE kattintva éritek el a blogbejegyzésemet.

3. Egy zombi még nem csinál apokalipszist, aggodalomra nincs okod! Felbukkanásának az oka, hogy ő is hivatalos a partyra. Neked ki szerepel a vendéglistádon?
R Isaac Marion: Eleven testek című regényéből. Hozhatja a haverját is, talán neki M volt a neve, nagyon jó meglátásai voltak a világról! A filmet is szerettem, a könyv még jobban tetszett, jót tettek neki a filozofálgatások.

4. Azon pedig végképp ne lepődj meg, ha éppen egy vérfarkas/farkasember környékez meg. Ahol vámpírok vannak, ott nemsokára farkasok is tiszteletüket teszik.
Luke-kal találkoznék szívesen, aki a Végzet ereklyéi sorozatban tölt be fontos szerepet. De nagyon szívesen beszélgetnék Jordannel és Maia-val is! Szerintem nagyon jól elszórakoznánk!

5. Ha egy szellem is részt vesz a partin, tuti, hogy haláli lesz! Melyik szellemet hívnád meg?
Félig Fej Nélküli Nick-et! Akkor legalább nem én leszek az egyetlen, aki elveszti a fejét! Jó, ez rossz vicc volt, de a választásom attól még őrá esik! Nem sok szellemes történetet olvastam még eddig, és azok sem voltak mind jók.

6. És te minek/kinek öltöznél? Melyik könyv szereplőjét személyesítenéd meg legszívesebben?
Shara szeretnék lenni a Lépcsők városából, remélem, senki más nem öltözik be az ő karakterének! Ő a legutóbbi kedvenc női főhősöm. Okos, elszánt, merész, kiáll a döntései mellett, nem fél kockázatot vállalni, hűséges és bátor. A könyvről IDE kattintva éritek el a blogbejegyzésemet (SPOILER: Imádtam!)

Forrás

+1. Nincs Halloween horror nélkül. Mondj egy könyvet, ami félelmet keltett benned!
Nem igazán olvasok félelmetes könyveket, amiket tudnék hozni, azokat már sokszor ellőttem és már a nagy részükre nem is emlékszem igazán. Úgyhogy én ezt a kérdést kicsit kicsavarom, ha nem baj. Olyan könyvet hozok, ami azért keltett bennem félelmet, mert féltem attól, hogy nagyon nem fog tetszeni, és mégis szerettem. Ez a könyv pedig Leigh Bardugo: Árnyék és csont című regénye, ami a Grisa trilógia első része. Akkora hype veszi körül ezt a regényt, és akkoriban, mikor olvastam, több hype-olt regénybe is beletört a bicskám, így nagyon félve álltam neki, de nem kellett csalódnom, nagyon tetszett. Nekem kifejezetten tetszett a mágia megtestesülése, az, hogy gyakorolni kellett, nem pottyant csak úgy az öledbe, valamint Alina karaktere nagyon hitelesen volt ábrázolva. Ennyi idősen nagyon sebezhető és befolyásolható egy magányos fiatal lány.

Tényleg nagyon szívesen találkoznék ezeknek a könyveknek a karaktereivel egy bulin! Vagy akár a saját világukban is. Akit pedig megkérnék, hogy ő is hívjon vendégeket, remélem, hogy elfér még pár ember Levandráéknál, a következők:
Dorka, Anya olvas
Dóri és Petya, M & G


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése