2017. október 25., szerda

Top 5 Szerda #40

Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.



Sziasztok!
A múlt hetire azt hittem, hogy a legegyszerűbb lesz és tévedtem, az e hetire azt hittem, hogy a legnehezebb lesz, de ismét tévedtem! Olyan nem horror könyveket kell összeszednünk nektek, amiknek nem az a fő célja, hogy megijesszen, de vagy az egész könyv vagy egy jelenete számodra ijesztő, rémisztő volt. Végignézve az olvasmánylistámat, az ötből hármat idén olvastam. Lehet, túl sok dark könyvet olvasok. Áh, abból sosem lehet túl sok! A Goodreads csoport linkjét ITT eléritek. A bejegyzés alján megtaláljátok a többi résztvevő bloggert, amint az övék is kikerül, frissítem a linkekkel, addig a blogjaik linkjét teszem a neveik alá!

Ez a könyv alapjáraton gyerekeknek íródott, mégis, engem olvasás közben többször is megrémisztett az egész sorozat! Ezt a részt a végső csata miatt választottam, ott nagyon féltem, és féltettem a kedvenceimet, sok-sok zsebkendő vesztette életét olvasás közben. Ha csak a dementorokra gondolok, kiráz a hideg. Vagy az Azkaban. Vagy Voldemort, akinek nem volt orra. Vagy amikor az egyik szereplő épp egy unikornis vérét itta. És még sorolhatnám.


Ez a könyv egy romantikus YA fantasy. Mégis olyan légkört képes teremteni az írónő, amibe beleborzongok. Az álmok folyosóján járva, mikor úgy érezzük követ minket valaki, és még a huzatot is érezzük, amit az kelt, hogy az a valami mozog, az nagyon félelmetes. A második részben, mikor még nem tudtuk, ki az az illető, aki őrült nevetést hallat, tőle is eléggé paráztam.



Van a könyvben egy rész, mikor Tamás magányra vágyik, hogy gondolkodhasson, és elmegy egy titkos helyre, amit csak a tanács ismer, és ott kutyái társaságában elmélkedik. Ám rátámad egy ellenséges, csupa izom, mágikus úton felturbózott Kez kém, akinek nem jut eszembe a fajtája. Nincs kiút, a bejáratot elállta ez a dromedár. A kutyákkal könnyedén elbánt. Már csak Tamás és a Kez kém állnak talpon. Az a rész is eléggé ijesztő és rémisztő volt. (Értékelés ITT)


Jaj, olyan régóta szerettem volna ezt a könyvet egy Top 5 Szerda bejegyzésbe hozni, annyira szerettem nyáron! Van a könyvben egy jelenet a végén, amikor kiemelkedik a vízből egy obeliszk, van benne egy ember, és megszólal! Hát az nagyon creepy volt! A könyvet nyugodt szívvel tudom ajánlani, ha nem romantikus cukiságra vágysz, hanem egy különleges írásmódban írt történetre, ami gyönyörűen van megírva, nagyon jó karakterekkel dolgozik és mély, elgondolkodtató dolgokról elmélkedik. (Értékelés ITT)

Igazán friss élmény, tegnap ment ki róla az értékelésem a blogon. Van benne jó pár véres és rémisztő jelenet, különös találkozásoknak lehetünk tanúi, mint egy fogsor és egy másik ember gigája, de ezt most hagyjuk. A könyvben volt egy rész, ahol Sigrud harcolt egy természetfeletti vízi lénnyel. Az nagyon pöpecül meg volt írva, nagyon féltettem Sigrudot! A könyv egyébként nagyon jó, szintén meleg szívvel tudom ajánlani, ahogy egyébként mind az öt könyvet, amit a mai nap felemlegettem! (Értékelés ITT)
Úgy gondolom, ma sikerült elég új könyveket említenem! Nézzetek be a többiekhez is, én is így fogok tenni, amit ők is elkészülnek!
További résztvevők:
T5W bejegyzések:
ArwenDóri, JudyVickyWandamaci
Többiek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése