2017. december 3., vasárnap

Tome Topple wrap up

Hogyan is teljesítettem a kihívást?



Sziasztok!
Csütörtök éjfélkor véget ért az 5. Tome Topple olvasó kihívás. Erről bővebb infókat az előző bejegyzésemből tudtok meg, többek között azt, hogy mi is ez a kihívás és mik voltak a feladatok. Ezt IDE kattintva éritek el. A lényege az volt, hogy 500+ oldalas könyveket olvassunk. Elöljáróban azt kell mondanom, hogy nem vagyok magammal maradéktalanul elégedett. A három választott könyvből csak kettőt sikerült teljesen elolvasnom, egyet pedig elkezdtem. Instagram kihívások közül csak négyet csináltam meg, és egy twitteres eseményt sem csináltam, mert nem követtem a twittert. Pedig akartam. Csak aztán elfelejtettem. Az alkalmazás meg nem értesített róla. Tegnap kiment a novemberi összegző bejegyzés, abban bővebben is szót ejtek a történetekről. Akkor nézzük a könyveket, a terv ez volt:


Kiolvastam, értékelés ITT! Nagyon tetszett, nem gondoltam, hogy ekkora hatással lesz rám érzelmileg.
Kiolvastam, értékelés hamarosan! Nagyon tetszett, örülök, hogy nem halogattam tovább. (Update: Értékelés ITT!)
Nem tudtam elkezdeni csak péntek este.
Instagramra közzétett képek a kihívás alatt:





Mehetett volna sokkal jobban is. A könyvtolvajt 5 nap alatt kivégeztem, a felét egy ültő helyemben. A Karmazsin hadjárat szintén, a felét egy ültő helyben olvastam, de az élet közbeszólt, előző hétvégén nem tudtam olvasni, ezért 8 napra elhúzódott az olvasása. Ha hétvégén olvastam volna, most a harmadik könyvvel is bőven beljebb járnék, sőt, talán el is olvastam volna. Képek közül is többet szerettem volna elkészíteni, de nem jutott rá időm. Világosba dolgoztam, sötétbe meg már nem olyanok a fények, és inkább olvastam. Ti indultatok? Hogy sikerült? Elértétek, amit kitűztetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése