2018. január 10., szerda

Top 5 Szerda #49

Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.


Sziasztok!
Remélem, nem gondoltátok azt, hogy a múlt heti kimaradás a Top 5 Szerda bejegyzések végét jelentik? A feladat kikerülése előtt én már csináltam egy 10 pontos listát, úgyhogy inkább kihagytam. De most újult erővel ugrunk a 2018-as témákhoz! Mára 5 olyan könyvet hoztam, amire nem jutott idő 2017-ben. Hogy ne nagyon ismételjem a hétfőn kiment Book Taget, most azt az öt könyvet fogom megmutatni, ami a legrégebb óta van a birtokomban és még mindig nem olvastam el, pedig szeretném. A T5W Goodreads csoport linkjét ITT eléritek. A molyos zóna linkjét ITT találjátok, ahol megnézhetitek az egyre bővülő bejegyzéseket!

2001-ben kaptam az ajkai gyermekkönyvtártól, mert részt vettem egy pályázaton. Ha jól emlékszem, akkor olyasmi volt, hogy egyik könyv vezetett a másik könyvhöz és nyomok voltak elrejtve bennük. Szerettem oda járni, nagy élmény volt. A könyvet persze azóta sem olvastam el, de szeretném idén bepótolni, mert vékony is, klasszikus is, hozzá tartozik az általános műveltséghez.



A moly szerint már az idejét sem tudom, hogy mikor került a birtokomban, de valamikor az egyetemi éveim elején, mert a győri Ulpius boltban vettem, szóval 2008 utáni. Éppen zajlik a Klasszikus olvasási kihívásunk, amihez ki is választottam ezt a könyvet, úgyhogy talán most már tényleg elolvasom! A Büszkeség és balítéletet hangoskönyvben meghallgattam, az nagyon tetszett, úgyhogy bízom benne, hogy ő sem okoz majd csalódást!



2015-ös Líra hőségakció áldozata! A fülszöveg alapján felkeltette az érdeklődésem, olcsó is volt, hát megvettem. Hogy miért nem olvastam el azóta sem, az számomra is rejtély, de idén nem hagyom tovább porosodni. Ő is felkerült a legtöbb várólista csökkentő polcomra, jelezvén, hogy tényleg el szándékozom olvasni. A könyv a fülszövege alapján tele van bonyodalmakkal. Az ember segíteni próbál, aztán még ő kerül ki a dologból negatívan. Kíváncsian várom!


Szintén 2016, egy csokiért szereztem meg azután, hogy elolvastam a Moulin Rouge című könyvet. Másra számítottam, a musical könyvváltozatát vártam, helyette pedig Henri de Toulouse-Lautrec életregényét kaptam, viszont roppantul tetszett. Ebben a könyvben említették ezt a férfit és a történetét. Kíváncsi lettem, rákerestem, és megszereztem, hogy lassan másfél éve porosodjon a polcomon. Talán 2018 lesz az éve, hogy sorra kerül, de ebben nála nem vagyok teljesen biztos.


2016 december, Könyvmoly Párbaj ajándékozás. Annyira kíváncsi vagyok rá, bár a legtöbb olvasatlan könyvemre ez elmondható, de aztán valamiért még nem került rá sor. Ő is felkerült a legtöbb várólista csökkentő kihívás polcára, az ifjúságis kihívásom polcán is ott van, szóval nagy rá az esély, hogy még év elején elolvasom. Aminek valószínű az lesz a következménye, hogy beszerzem a sorozat többi tagját is, a régi könyveim meg megint hátrébb csúsznak. No de nem baj, ilyen a könyvmoly élete. Ő pedig kitüntetett helyen szerepel a főpolcomon!

Őszintén megmondva rosszabbra számítottam, azt hittem, hogy több régebbi könyv lesz a polcon, most pozitívan csalódtam! Nektek milyen rég óta porosodnak könyvek a polcaitokon?

Fejléc forrása ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése