2018. február 7., szerda

Archív Top 5 Szerda #1

Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.



Sziasztok!
Mint azt a címből már láthatjátok, ma eltérek az eredeti metódustól. Az idei évi februári témák nagyon távol állnak tőlem és az olvasási szokásaimtól, jobban mondva a négyből ez első három. Így ebben a hónapban a 2014-es év februárjának témáit fogom megcsinálni az első három héten. Az eredeti téma mára a Top férfi/férfi szerelmi viszony, nem olvasok ilyen témában így ez nagyon necces lenne, erőltetni meg nem akartam. A többiek biztos jobban teljesítenek, nézzétek majd meg az övéket is. A mai téma így viszont a kedvenc gonoszaim köré fog épülni.  A T5W Goodreads csoport linkjét ITT eléritek. A molyos zóna linkjét ITT találjátok, ahol megnézhetitek az egyre bővülő bejegyzéseket!


Irinában azt szeretem a leginkább, hogy következetes, nem próbál jó útra térni, nem magyarázza gonosztetteit álcázott jóindulattal, végig gonosz marad. A bosszú vezérli és nem hajlandó megbocsájtani senkinek. Nem értek egyet vele, de megértem az indítékait. Intelligens, mérlegelte a lehetőségeit, és ahhoz mérten döntött, hogy mi szolgálja a saját érdekeit.



Ő azért volt igazán szimpatikus nekem, mert olyan megfoghatatlan. Érzed benne az elemi gyűlöletet, ami az emberiség felé árad. Ahhoz képest, hogy ő mesterséges intelligencia, világuralmi álmokat dédelget. Egy olyan stratégiai játékot játszik önmagával, amiből kiderül, hogy a végén ő lesz a legfőbb hatalom. Ám nem mindent tud előre kiszámítani, és az, hogy nincs fizikai teste, nagyban hátráltatja vágyait. Van egy fajta sajátos humora is, ami nekem nagyon tetszett.


Éjúr, ő egy különös figura. Sokáig nem derül ki, hogy ő milyen karakter, aztán lehull a lepel. Nagyon ügyesen manipulálja a fiatal és magányos Alinát, aki nem találja helyét a világban. Lelkiismeret-furdalás nélkül kihasznál bárkit. Viszont jól játssza a szerepét, ami miatt erre a címre szerintem nagyon jó jelölt.



Azért a sorozat második részét hoztam, annak ellenére, hogy az elsőben is szerepel, hogy itt jön ki igazán, milyen gonosz és kegyetlen is ő valójában. Szerintem ő egy igazi pszichopata, aki élvezte azt, amit művelt.  Mindig is utáltam az alakját, bárkit képes volt megkínozni, és Brian ezt részletesen be is mutatta nekünk. Örülök, hogy ő nem a mi világunkban létezik.



Nah ők a másik tipikus példái a pszichopatáknak. Mosollyal az arcukon döfnek tőrt a szívedbe és utána még le is nyalják róla a vért. Bármit megtennének azért, hogy minél több mágiát birtokoljanak, ugyanis Fehér Londonban, ahol ők élnek, elkorcsosult a mágia, az emberek a saját testüket csonkítják meg, hogy ezzel is több mágiát kössenek magukhoz. Nagyon félelmetes ez a London. Alig várom, hogy újra rátegyem a lábam!


Ez lett volna az én ötös listám azokról a gonosz karakterekről, akiktől egyébként sokszor a hideg is kiráz. Szívesen megnézném a ti ötös listátokat is, akár ebben a témában, akár az eredeti témában, talán találnék olyat, ami az én fantáziámat is megmozgatja!
fejléckép forrása: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése