2018. március 2., péntek

Olvasmányaim összegzése! #10

Februárban olvasott könyveimről olvashattok!


Sziasztok!
Amilyen rövid volt a február, annyira gyatrán is sikerült olvasás terén! Több könyvet elkezdtem, ám különböző okokból félbe kellett hagynom, visszavinnem a könyvtárba, vagy épp nem volt rá időm, de mindet olvasni szeretném, ezért még nem is töröltem az olvasási listámról. Februárban elkezdtem újra franciát is tanulni, úgyhogy egy francia tankönyv is részét képezi a „most olvasom” könyveknek. Egész jól megy, tíz év kihagyás után kezdtem el újra ezt a nyelvet, nagyon szeretem. Sok szó kiesett, de lendületben vagyok! Most pedig lássuk azt a pár könyvet, amit sikerült elolvasnom!

Brian McClellan: Őszi köztársaság (2018. január 30. – 2018. február 06.)
Aaaaaa! Imádtam! Egyik oldalról szomorú vagyok, hogy véget ért ez a jó kis sorozat, másik oldalról pedig örülök, hogy nem kellett csalódnom egyik részben sem, mert mindhárom nagyon tetszett. Kedvenc lett a sorozat, amit tervezek is beszerezni. A könyv nagyon jó befejezése volt a történetnek, nem hagyott üres kapukat, minden szálat lezártak. A világot, a képességeket még mindig imádom. A karakterfejlődések a három rész alatt borzasztóan jók. Nagyon ajánlom Brian írásait, alig várom az őszt, hogy új regényt kapjunk tőle! Bővebb értékelés ITT!

Ann Brashares: Négyen egy gatyában (2018. február 08. – 2018. február 10.)
Az ifjúságis kihíváshoz olvastam, már csak két könyvet kell elolvasnom, és kész. Nem fogjátok elhinni, de a februárit nem sikerült februárban elolvasnom, ez még a januári! Minő meglepetés, tudom. Remélem, itt a kapuban már nem bukom el! Ez a könyv szolgált alapul az azonos című filmnek, amiben négy barátnő sorsát követjük nyomon. Találtak egy nadrágot, ami mind a négyükön csodálatosan áll. Ezt használják arra, hogy barátságuk fennmaradjon azon a nyáron, amit életükben először külön töltenek. Lesznek benne fiúk, családi zűrök, betegség, csalódás. Minden, ami egy ifjúsági regényben benne szokott lenni. Nem volt rossz, de nem is teljesen kaptam azt, amit vártam. Folytatni fogom majd, de nincs rajt a fő prioritási listán! Bővebb értékelés ITT!

Elkezdtem ilyen önfejlesztő könyveket kihozni a könyvtárból, meg olvasni. Nem volt rossz, viszont sok újdonságot sem tudtam meg belőle. Volt, amivel egyetértettem, volt, amivel nem igazán. Akinek egyáltalán semmi önbizalma nincs, annak lehet, hogy jó ez a könyv, nekem túlságosan általános és közhelyekkel teli volt. Fogok még ebben a sorozatban olvasni, és egyéb más ilyen önsegítő könyveket is, kíváncsi vagyok, mások miből merítenek erőt. Meg nekem sem árt, azért is kezdtem el.

Izolde Johannsen – Michael T. Marble: A birodalmi kalóz (2018. február 10. – 2018. február 27.)
Ő recenzióként került hozzám, köszönet érte az írónőnek. Ő egy második világháborús történet. Németország útjára bocsájtott egy zsebcsatahajót, aminek az volt a feladata, hogy elsüllyesszen kereskedelmi gőzösöket, hogy az ellenség utánpótlása elapadjon. Igazi modern kalózhajóként funkcionált, náci tisztetekkel a fedélzetén. Hamarosan bővebb értékelést is olvashattok róla!

Éééééééééééééééééééés ennyi. Ennyit sikerült elolvasnom. Amit én gyatrának érzek. Elkezdtem még a Gabo kiadó 2017. évi fantasy és sci-fi novelláit tartalmazó antológiáját, elolvastam belőle kettőt, mindkettő nagyon tetszett. Kiveszem megint a könyvtárból jövő héten, és folytatni fogom. Valamint folyamatban van Vivien Holloway Mechanikus farkasa, amit a hétvégén mindenképp szeretnék befejezni. Márciustól májusig pedig Mark Lawrence maratont tartok, szóval nagyjából az ő könyveire számíthattok tőlem az elkövetkező hónapokban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése